Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Календар

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 416
Зміст : 1175
Переглянути хіти змісту : 623282


Наказ про вивчення стану викладання української мови і літератури, світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах району PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Четвер, 17 січня 2013, 11:04

Н А К А З

14.01.2013 селище Путила  4

Про вивчення стану викладання

української мови і літератури, світової

літератури в загальноосвітніх навчальних

закладах району

На виконання плану роботи відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації на 2012/2013 н.р.

 

НАКАЗУЮ:

1.    Протягом лютого 2013 року провести вивчення стану викладання української мови і літератури, світової літератури в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах району.

2.  Затвердити пам’ятку щодо вивчення стану викладання української мови і літератури, світової літератури (додаток 1).

3. Головному спеціалісту відділу освіти, молоді та спорту Горбан С.В., завідувачу РМК відділу освіти, молоді та спорту Шевчук Л.І. до 01 березня 2013 року скласти узагальнені довідки за результатами вивчення стану викладання української мови і літератури, світової літератури та розглянути дане питання на засіданні районної методичної ради.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Горбан С.В.

Начальник відділу освіти,

молоді та спорту                                                                  Гребенщиков В.О.

 

Додаток 1

до наказу відділу освіти,

молоді та  спорту

райдержадміністрації

14.01.2013  № 4

Пам’ятка по перевірці

стану викладання української мови та літератури, світової літератури

в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів району

  1. Кадрове забезпечення викладання предмету.
  2. Результативність роботи вчителя, його методичні напрацювання.
  3. Робочий навчальний план. Розподіл годин варіативної складової навчального плану.
  4. Обізнаність учителів з нормативними документами (Законом України «Про загальну середню освіту»,  Державним освітнім стандартом, програмами, листами МОНУ щодо викладання української мови і літератури, світової літератури,  рекомендаціями з мовної освіти тощо).
  5. Дотримання Методичних рекомендацій щодо викладання предметів.
  6. Стан ведення шкільної документації.
  7. Виконання навчальних програм.
  8. Обізнаність з критеріями оцінювання з української мови і літератури, світової літератури.
  9. Володіння вчителями комп’ютерною грамотністю.

10.  Навчально-методичне забезпечення викладання української мови та літератури, світової літератури матеріально-технічне забезпечення  (програми, підручники, додаткова література, дидактичний матеріал, календарне планування; план роботи кабінету, систематизація, впорядкування теоретичних, методичних матеріалів, наявність роздаткового  матеріалу,  використання інформаційно-комп’ютерних технологій).

11.  Рівень та результативність викладання предмета.

12.  Творча лабораторія вчителя (друк у фаховій пресі, розробка спецкурсів для гуртків, факультативів, затвердження їх методичною комісією або Вченою радою ІППОЧО).

13.  Роль шкільного методичного об’єднання в зростанні фахової майстерності вчителя.

14.  Робота з обдарованими учнями: результативність участі школярів в олімпіаді з української мови і літератури, різноманітних творчих конкурсах.

15.  Організація позакласної роботи.

16.  Контроль і керівництво навчально-виховного процесу  з української мови та літератури, світової літератури: перспективний план, річний план, педагогічні ради, наради при директору, накази, аналітичні матеріали (довідки, інформації, моніторинги), система відвідування уроків адміністрацією школи.

Останнє оновлення на Четвер, 17 січня 2013, 11:12
 

Час:

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Випускникам

Педагогічна преса

Освітній портал Педпреса
ПедПРЕСА: все про освіту в Україні та світі, ЗНО, вступ до ВНЗ, довідник навчальних закладів, поради батькам і вчителям, віртуальна арт-школа, студентське життя, конкурси
  • Онлайн-вебінар: 10 грудня о 15:00 Ігор Лікарчук, директор УЦОЯО, відповідатиме на запитання щодо ЗНО та ДПА
    10 грудня о 15:00 на Освітньому порталі «Педагогічна преса» ви зможете поставити запитання щодо зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації. Онлайн відповідатиме - Ігор Лікарчук, директор Українського центру оцінювання якості освіти. Пряме включення відбуватиметься із залу засідань колегії МОН. У першій частині трансляції Ігор Лікарчук висвітлить проблематику ЗНО, потім відповідатиме на запитання. Для участі у вебінарі реєстрація не
    Далі цікавіше
  • Освітній портал «Педагогічна преса» запрошує на «Трибуну»!
    Увага! Освітній портал «Педагогічна преса» започаткував нову рубрику «Трибуна»!  Відтепер ви, наші читачі, маєте можливість публічно висловитися на авторитетному інтернет-ресурсі, а отже – вплинути на реформи в освіті та науці. Залучаючи до співпраці небайдужих людей, які вміють писати про освіту і науку, ми прагнемо зібрати команду блогерів і зробити наш портал не тільки інформаційним ресурсом, а й
    Далі цікавіше
  • “Зі сходу на захід” – стираючи межі
    Програми обміну студентами – це звичайна практика по всьому світу. Одна з найвідоміших програм, що функціонує вже понад двадцять років, це програма FLEX. Її було створено завдяки переконанню сенатора Біла Бредлі в тому, що найкращим шляхом для забезпечення довготривалого миру та взаєморозуміння між Сполученими Штатами та країнами Євразії є надання можливості молоді з цих країн особисто
    Далі цікавіше
  • 9 листопада – День української писемності та мови
    9 листопада наша країна святкує День української писемності та мови. Це свято було започатковано Указом президента України № 1241/97 від 6 листопада 1997-го. Традиційно цього дня всіх українців запрошують написати Всеукраїнський диктант національної єдності і перевірити свої знання. За православним календарем 9 листопада вшановують пам’ять Преподобного Нестора-Літописця — послідовника Кирила і Мефодія. Вважається, що Нестор Літописець став прабатьком української писемної
    Далі цікавіше
  • Поки жива мова в устах народу, до того часу живий i народ. Вислови знаменитих
    А на москалiв не вважайте, нехай вони собi пишуть по-своєму, а ми по-своєму. У ïх народ i слово, i у нас народ i слово. А чиє краще, нехай судять люди. Тарас Шевченко. “Передмова до нeздiйсненного видання “Кобзаря” Мова – це не просто спосiб спiлкування, а щось бiльш значуще. Мова – це всi глибиннi пласти духовного
    Далі цікавіше
  • Про те, як “тіло Шевченка не живилося багатством”, пишуть випускники шкіл
    Про “сродну працю” (за Григорієм Савичем Сковородою) розмірковують випускники шкіл у творах під час ЗНО. Абітурієнти, які вже мали б визначитись із “сродною” для себе працею, іноді навіть не зовсім правильно розуміють вислів мандрівного філософа. Проте, сподіваємось, вступникам не знадобиться багато часу, аби усвідомити своє призначення. Отже, маємо надію, що витяги з творів не лише розважать читача,
    Далі цікавіше