Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Ресурси дистанційного навчання:

10minschool

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 24956
Зміст : 2448
Переглянути хіти змісту : 2635649


Помилка
  • Помилка завантаження даних каналу.
Наказ про організацію харчування дітей у закладах дошкільної, загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р. PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Середа, 09 вересня 2020, 08:41

Н А К А З

01.09.2020 смт Путила №  77

Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної, загальної середньої  освіти у 2020/2021 н.р.

 

На виконання  наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 22.08.2020 № 246 «Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2020/2021 н.р.» з метою забезпечення учнів раціональним харчуванням, збереження здоров'я дітей

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Керівникам закладів освіти:

1.1. Забезпечити належну організацію харчування в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19):

1.1.1. Розробити графік харчування здобувачів освіти.

1.1.2. Заборонити організацію мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину.

1.1.3. Забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

 

1.1.4. Забезпечити всіх працівників харчоблоку засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці працівника.

1.1.5. Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

1.1.6. Забезпечити засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками працівника їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок.

1.1.7. Забезпечити умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо).

1.1.8. Провести з працівниками харчоблоку навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.

1.1.9. Рекомендувати здійснювати закупівлю продуктів харчування з розрахунку на 10-15 календарних днів.

1.2. Здійснювати  жорсткий  і дієвий контроль за кількістю та якістю продуктів харчування, які надходять до закладу освіти, відповідно до  вимог технічної, якісної  характеристики продуктів харчування, станом їх зберігання.

1.3. Контролювати якість готових страв, їх відповідність  щоденному меню, виконання норм харчування.

1.4. Щомісячно заслуховувати питання організації харчування в     закладах освіти на виробничих нарадах.

1.5. Затвердити наказом по закладу освіти склад  комісії з бракеражу продуктів харчування та визначити її завдання.

1.6. Забезпечити впровадження та ефективне функціонування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на харчоблоках закладів освіти області.

 

2. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини закладу освіти:

2.1. Проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог технічної, якісної  характеристики продуктів харчування.

2.2. Приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції.

2.3. При виявленні недоброякісного будь-якого продукту комісійно складати акт у трьох примірниках та недоброякісну продукцію разом із актом  повертати постачальнику.

2.4. При виявленні матеріально відповідальною особою нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів здійснювати за участю представника постачальника, а також голови профспілкового комітету закладу освіти, із оформленням акту приймання.

 

3. Медичним сестрам закладів освіти:

3.1. Під час складання меню-розкладки дотримуватись норм виходу готових страв відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004  № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

3.2. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі  відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладі, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах,  результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.

3.3. Контролювати дотримання технології приготування страв кухарями.

3.4. Щодня бути присутньою під час відбору кухарем добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

3.5. Контролювати виконання норм харчування у закладах дошкільної, загальної середньої освіти, щомісяця проводити аналіз їх виконання відповідно до  затвердженого набору продуктів; кожні десять днів упродовж року, з урахуванням  норм заміни продуктів, аналізувати їх за енергоцінністю. За необхідності проводити коригування харчування із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування.

3.6. Розміщувати завірене керівником закладу освіти щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.

3.7. Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.

3.8. Бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів. Результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса зазначати у Зошиті обліку відходів.

3.9. Контролювати санітарний стан харчоблоку у закладі освіти та  своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.

3.10. Забезпечити контроль за  дотриманням правил особистої гігієни персоналом, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку, про що зазначати в Журналі здоров’я працівників харчоблоку.

 

4. Комірникам закладів освіти:

4.1. Нести повну персональну відповідальність за якість та асортимент   продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, відповідно до  вимог технічної, якісної  характеристики продуктів харчування з додержанням вимог  зберігання. Здійснювати відповідний облік продуктів у Книзі складського обліку.

4.2. Контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до закладів освіти.

4.3. Забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання.

 

5. Кухарям закладів освіти:

5.1. Забезпечити відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, правил особистої гігієни, санітарного стану харчоблоку.

5.2. Проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника чи особи, відповідальної за організацію харчування, результати обробки, відходи після холодної обробки або другої термічної обробки риби, м’яса зазначати у Зошиті обліку відходів.

5.3. Складати акт із залученням членів профспілкового комітету закладів освіти, якщо питома вага неїстівної частини харчових продуктів перевищує санітарні відходи,та зазначати фактичну кількість відходів у Зошиті обліку відходів.

5.4. Забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

5.5. Видавати готові страви тільки після проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням.

5.6. Суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей.

5.7. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу.

5.8. Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій.

5.9. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

 

6. Фахівцю з питань організації харчування сектору освіти райдержадміністрації Ользі КАЛІНІНІЙ:

6.1. Здійснювати моніторинг стану організації харчування дітей у закладах дошкільної, загальної середньої освіти.

6.2. Провести нараду з відповідальним за організацію харчування в закладах освіти з питань роботи харчоблоків в умовах поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) до 30.10.2020.

6.3. Здійснювати контроль за станом організації та якістю харчування учнів, виконанням норм харчування, дотриманням двотижневого меню, санітарно-гігієнічними умовами та матеріально-технічним станом харчоблоків.

 

7. Наказ розмістити на інформаційному сайті сектору освіти райдержадміністрації.

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В. о. завідувача сектору освіти

райдержадміністрації                                                 Іван ЛЕЙБА

Останнє оновлення на Середа, 09 вересня 2020, 09:20
 

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Посилання

Педагогічна преса