Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Ресурси дистанційного навчання:

10minschool

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 24956
Зміст : 2435
Переглянути хіти змісту : 2562422


Дистанційне навчання: запускаємо збір проєктів на платформу! PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Середа, 01 квітня 2020, 15:14

Дистанційне навчання - тема, яка протягом останніх тижнів настільки ж популярна в освітянській спільноті, як і всі новини про пандемію. Здавалося б, десятки ресурсів, діджиталізація, кожен учень із гаджетом, а "віз і далі там". Про проблеми дистанційного навчання не висловився лише лінивий.

А що з рішеннями?
Не ситуативними та індивідуальними, а комплексними та повторюваними. Впевнені, вони є. Десятки, а може й сотні рішень є у головах учнів, вчителів, громадських активістів й всіх тих, хто "вариться" в освітній тематиці. Ми хочемо, аби ваші ідеї вийшли за межі балачок та нарікань у Facebook й трансформувалися в круті проєкти, які допоможуть вирішити питання дистанційного навчання не тільки на рівні окремої школи, а й всієї країни.

⚡️ Тому, офіційно відкриваємо збір проєктів на тему дистанційного навчання та освітньої онлайн комунікації.

Які проєкти ми шукаємо?
✅ ті, які допоможуть школі комплексно вирішити проблеми з дистанційним навчанням й побудувати таку модель взаємодії, коли навчання з дому можна буде використовувати не лише у випадку форс-мажорів, а і як загальну практику, зокрема для індивідуальної роботи з учнями, які довгий термін знаходяться вдома через особисті причини;
✅ проєкти, які передбачають створення додатку чи аплікації, яка допоможе будь-якій школі швидко та якісно побудувати єдину систему дистанційного навчання;
✅ проєкти, які покликані допомогти педагогам покращити навички роботи з онлайн-інструментами.

Чому саме зараз?
Бо коронавірус закінчиться, а проблема залишиться. Бо криза і форс-мажор - це найкращий період, коли мозок здатний продукувати нестандартні рішення. Бо щодня ми читаємо сотні коментарів у освітянських групах й розуміємо, що круті ідеї навряд чи вийдуть за межі цієї дискусії й хочемо дати їм шанс. Бо три тижні карантину можуть пройти з користю й призвести до позитивних змін як в одній школі, так і в цілому напрямку.

Ми впевнені, що тисячі українців підтримають ваші ідеї, адже дійсно переживають про безпеку дітей у кризових ситуаціях. Навіть при простому грипі дітям та вчителям краще вчитися з дому. Зрештою, дистанційне навчання подібне до дистанційної роботи, яка набуває все більшої популярності в сучасних умовах, чому б не почати набувати цих навичок прямо зараз.

Коротко про умови:

Кінцева дата приймання проєктів - 17 квітня.

Саме для цього набору ми спростили правила й дозволили подавати проєкти всім учням, вчителям. А також, іншим зацікавленим сторонам, за умови, що їх проєкт має загальнонаціональний масштаб чи вони мають школу-партнера для пілотування ідеї.

Реєструвати проєкти можна тут: https://gof.org.ua/create-project/

! При реєстрації в полі "Тип проєкту" обирайте "Хочу зареєструвати загальнонаціональний освітній проєкт" не залежно від масштабу проєкту.

Після 24 квітня ми оберемо найкращі проєкти й запустимо збір коштів на їх реалізацію на освітній краудфандинговій платформі GoF.

Якщо ви чи ваша компанія прагнете підтримати нашу ініціативу фінансово чи інформаційно, радо відповімо на ваші запитання: gofunded.org@gmail.com

Бережіть себе, мийте руки з милом і продукуйте нестандартні рішення!

Реєстрація проєкту

Останнє оновлення на Середа, 01 квітня 2020, 15:40
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Ситуація в освіті є тривожною – Лілія Гриневич
    Призначення на посаду в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета може привести до зміни мовної політики в українській системі освіти. Про це заявила міністр освіти України в 2016-2019 роках Лілія Гриневич під час Київського безпекового форуму , повідомляє segodnya.ua. “Призначення людини з антимайданними цінностями, члена Партії регіонів, людини, яка неодноразово публічно засвідчувала, що поділяє їхні підходи, може призвести […]
  • Вища освіта і карантин: досвід дистанційного навчання в Університеті Грінченка
    Безсумнівно, карантин став викликом для усієї системи освіти. Проте Київський університет імені Бориса Грінченка зміг належно та оперативно відповісти на нього. Однією з основних передумов успішної організації освітнього процесу під час карантину стало впровадження колективом університету дистанційних технологій ще задовго до пандемії. Так, станом на початок березня 2020 року, понад 80 % навчальних дисциплін з розкладу […]
  • Про відновлення справедливості у питанні оплати праці педагогічним працівникам закладів дошкільної і позашкільної освіти
    Засідання Верховної Ради у п’ятницю, 3 липня, розпочнеться з традиційної години запитань до уряду. Сьогодні на перше читання виноситься “Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо відновлення справедливості у питанні оплати праці педагогічним працівникам закладів дошкільної і позашкільної освіти”. Про що йдеться? Далі – пояснювальна записка: Комітет Верховної Ради України з питань […]
  • План роботи МОН на друге півріччя 2020 року
    Новопризначений виконуючий обов’язки міністра освіти Сергій Шкарлет розповів про напрямки роботи та нові цілі міністерства.  План роботи Міністерства освіти і науки України на друге півріччя 2020 року Шкарлет презентував під час засідання Комітету Верховної Ради з питань  освіти науки та інновацій 1 липня.  Очільник міністерства розповів про майбутні плани та зміни в сфері освіти, науки та інновацій, а також виокремив […]
  • Україна технологічно не готова до повноцінного запровадження дистанційного навчання – Сергій Бабак
    Голова парламентського комітету з питань освіти та науки, представник партії «Слуга народу» Сергій Бабак в інтерв’ю Радіо Свобода заявив, що Україна не готова до дистанційного навчання в умовах, пов’язаних із коронавірусом викликів. За його словами, наразі дистанційна освіта і онлайн-освіта в Україні не можуть замінити очну освіту, а лише можуть слугувати «додатковим інструментом» для отримання знань. «Робити […]
  • Як підготуватися до другої хвилі пандемії школам та владі
    Пандемія Covid-19 створила нові освітні виклики та поставила нові питання. Серед них – як підтримувати безперервність освіти в таких умовах?  З 18 до 27 березня Організація економічного співробітництва і розвитку та Глобальна ініціатива інновацій у навчанні Гарвардського університету провели опитування та проаналізували 333 відповіді з 27-ми країн.  Йдеться про актуальні освітні потреби і проблеми, про […]