Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Ресурси дистанційного навчання:

10minschool

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 24956
Зміст : 2417
Переглянути хіти змісту : 2478937


Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Вівторок, 17 березня 2020, 10:50

16.03.20 №  01-31/769

Керівникам органів управління у

сфері освіти районних державних

адміністрацій, Чернівецької міської

ради, об’єднаних територіальних громад

Щодо організації дистанційного

навчання в закладах загальної

середньої освіти під час

карантину

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України (далі - МОН) від 13.03.2020 № 1/9-160 Департамент освіти і науки обласної державної адміністрації просить довести до відома керівників закладів загальної середньої освіти наступне.

Згідно з Положенням про дистанційне навчання, затвердженим наказом МОН від 25.04.2013 № 466, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235 (далі - Положення), дистанційне навчання реалізовується шляхом:

-        застосування дистанційної форми як окремої форми навчання;

-       використання технологій дистанційного навчання для забезпечення навчання в різних формах.

На підставі пункту 4.2 Положення під час карантину заклади освіти, які забезпечують навчання за денною, вечірньою, заочною, мережевою, а також індивідуальними формами здобуття освіти, можуть організувати освітній процес (навчальні заняття, консультації тощо) з використанням технологій дистанційного навчання. При цьому відсутня необхідність переведення учнів (вихованців) на дистанційну форму здобуття освіти.

 

Водночас слід брати до уваги, що використання технологій дистанційного навчання має здійснюватися з дотриманням таких умов:

перелік предметів чи тем навчальних програм, видів навчальних занять, які здійснюються за технологіями дистанційного навчання, визначаються закладом освіти за погодженням із законними представниками учня (вихованця) - пункт 4.3 Положення;

рішення щодо використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі приймається педагогічною радою закладу освіти - пункт 2.10 Положення;

наявності системотехнічного забезпечення, визначеного пунктом 5.3 Положення, зокрема це:

-        апаратні засоби (персональні комп’ютери, мережеве обладнання, джерела безперебійного живлення, сервери, обладнання для відеоконференц- зв’язку тощо), що забезпечують розроблення і використання веб-ресурсів навчального призначення, управління освітнім процесом та необхідні види навчальної взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання у синхронному і асинхронному режимах;

-        інформаційно-комунікаційне забезпечення із пропускною здатністю каналів, що надає всім суб’єктам дистанційного навчання закладу освіти цілодобовий доступ до веб-ресурсів і веб-сервісів для реалізації освітнього процесу у синхронному та асинхронному режимах;

-        програмне забезпечення загального та спеціального призначення (у тому числі для осіб з особливими потребами), яке має бути ліцензійним або побудованим на програмних продуктах з відкритими кодами;

-        веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання.

Використання конкретних веб-ресурсів (платформ дистанційного навчання, онлайн-курсів, відео-уроків тощо) здійснюється закладами освіти з урахуванням їх академічної та організаційної автономії (частина третя статті 2, частина перша статті 23 Закону України «Про освіту»). Крім того, педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі (частина перша статті 54 Закону України «Про освіту»).

Відповідно до пункту 5.3 Положення для забезпечення дистанційного навчання заклад освіти може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси, що підлягають перевірці у цьому закладі освіти.

Привертаємо увагу до того, що належна організація навчання за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти) потребує дотримання умов, визначених пунктами 2.2, 2.4, 5.2 Положення, а саме:

створення класів, груп з дистанційною формою навчання;

переведення (зарахування) на дистанційну форму навчання за письмовою заявою повнолітньої особи та/або батьків (одного із батьків) або законного представника неповнолітньої особи;

наявність визначеного законодавством переліку підстав для переведення (зарахування) на дистанційну форму навчання;

наявність відповідного рішення педагогічної ради закладу освіти, погодженого з органом управління освітою у сфері управління якого перебуває відповідний заклад освіти (для та державних і комунальних закладів освіти);

наявність кадрового і системотехнічного забезпечення, визначеного розділом V Положення;

підвищення педагогічними працівниками закладів освіти, в яких організована дистанційна форма навчання, своєї кваліфікації щодо організації та володіння технологіями дистанційного навчання.

 

Директор Департаменту                                                           Микола ХАРАТІН

Ірина ПОДОРОЖНА, 551816

Останнє оновлення на Вівторок, 17 березня 2020, 11:49
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Що буде з освітою, – Любомира Мандзій дала розгорнуте інтерв’ю
    Про дистанційну освіту, терміни закінчення навчального року та відповідальність батьків та вчителів під час карантину розповіла в розгорнутому інтерв’ю Українській Правді т.в.о. міністра освіти Любомира Мандзій.    Карантинне інтерв'ю з т.в.о. міністра освіти Любомирою Мандзій Як карантин вплине на учнів, студентів та викладачів? Які проблеми виникнуть через зменшення фінансування освіти та науки? Які зміни чекатимуть […]
  • Чи законне припинення безстрокових договорів з вчителями-пенсіонерами?
    Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про повну загальну середню освіту» № 463-IX від 16.01.2020, а саме у підпунктах 1 та 2 пункту 3, передбачено припинення до 1 липня 2020 року безстрокових трудових договорів з керівниками державних і комунальних закладів загальної середньої освіти, а також з педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком. Крім того, […]
  • Дистанційне навчання в 3-4 класах: інструкції, приклади уроків
    3 квітня прем’єрміністр Денис Шмигаль заявив, що карантинні обмеження наприкінці квітня можуть бути послаблені, але це не стосуватиметься шкіл – карантин для школярів і студентів буде продовжений. Це означає, що вимушене дистанційне навчання триватиме і в травні. “Нова українська школа” продовжує збирати найкращий досвід вчительок і вчителів, які практикують навчання за допомогою цифрових платформ і […]
  • Профспілка освітян закликає не зловживати пандемією, щоб підірвати права працівників!
    Останні кілька тижнів спостерігаються численні спроби з боку роботодавців та урядів підірвати права працівників, примушуючи їх до вирішення проблеми пандемії за їх рахунок. Роботодавці прагнуть перейти на більш тривалий робочий день або вимагають більшої гнучкості від працівників без проведення переговорів. У той же час деякі уряди зловживають законами, які були прийняті для подолання надзвичайної ситуації […]
  • Стартував освітній серіал «Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту»
    Міністерство цифрової трансформації України презентувало новий освітній серіал “Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту” для платформи “Дія.Цифрова освіта”. Серіал представила заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан на онлайн-презентації освітнього серіалу в Києві. “Серіал вже доступний на платформі “Дія.Цифрова світа”. Ми знаємо, що зараз школяри та підлітки активно користуються соціальними мережами, але […]
  • Чим займаються німецькі підлітки замість навчання у вишах?
    Далеко не всі абітурієнти у Німеччині відразу після школи продовжують навчання. Вони все частіше хочуть визначитися з професією, отримуючи життєвий досвід і допомагаючи іншим. Зіанна Блок Коли німецьких школярів запитали, що вони робитимуть після закінчення школи, кожен третій відповів, що збирається вступати до університету. Менше третини заявили, що хочуть отримати професійну освіту. На третьому місці опинився […]