Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 24956
Зміст : 2396
Переглянути хіти змісту : 2405729


ЗДО Підзахаричівського НВК PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Понеділок, 23 квітня 2018, 13:09

Авторська іграшка у роботі з дітьми дошкільного віку

(«Книга для малят»)

ЗДО Підзахаричівського НВК

«Перлина Гуцульщини»

Назва іграшки: «Книга для малят»

Мета: формувати у дітей системи обстежувальних дій, сенсорні здібності. Ознайомлювати  з поняттями «довгий», «короткий», «один», «багато». Розвивати процеси сприйняття та уявлення про зовнішні властивості предметів, їхню форму, колір, величину, розташування в просторі. Закріплювати вміння розрізняти кольори, називати їх. Розвивати тактильні відчуття, вправляти у диференціації величин. Виховувати уважність.

Автор іграшки : Шандро Тетяна Василівна, вихователь ЗДО Підзахаричівського НВК «Перлина Гуцульщини»

 

Вид іграшки: настільна іграшка.

 

Вікова категорія: ранній та молодший дошкільний вік

 

Опис іграшки: Виготовлена з безпечного матеріалу: фетр,картон,  липка стрічка, металічні кнопки, шнурівки, ґудзики, блискавки. Розмір іграшки 20х28см, товщина 5 см. Вміщує в собі 12 сторінок однакового розміру. На кожній сторінці подана гра.

 

Розвивальний потенціал: Багато вітчизняних та закордонних вчених вважають сенсорний розвиток одним з основних напрямків дошкільного виховання. Для того щоб збагачувати сенсорний досвід малюка, потрібно з ним гратися. Так і виникла ідея виготовлення такої іграшки.

У малюків пальчики ще дуже незграбні, тому виконувати точні рухи і координувати свої дії їм дуже нелегко. Дрібна моторика - це не тільки розвиток певних ділянок мозку, але і підготовка руки до малювання і писання.

Діяльність дітей повинна бути цікавою, мотивованою, продуктивною. Завдання із сенсорного розвитку слід тісно пов’язувати з навколишнім життям. Пропонуючи дитині завдання, потрібно дати їй змогу відшукати розв’язок самостійно. У процесі виконання ігор і вправ необхідно розвивати мову, пам’ять, мислення дітей.

Важливо врахувати індивідуальні особливості дітей і застосовувати індивідуальний підхід до кожного. Завдання полягає в тому, щоб не тільки домогтися, аби дитина врешті – решт правильно виконала ту чи іншу дію, скільки виробити в неї певні способи діяльності.

Сторінка №1

«Цікаві оченята»

Мета: зацікавити дітей.

Сторінка № 2

«Веселі смайлики»

Мета: закріпити навички лічби в межах «5» та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

На цій сторінці живуть веселі, різнокольорові смайлики – непосиди. Вони люблять перебігати з однієї галявини на іншу.

-         Скільки смайликів на цій стежині?

-         Яких кольорів?

-         Допоможи смайлику перебратись на іншу галявинку.

 

Сторінка № 3

«Веселі бігунці»

Мета: продовжувати знайомити з кольорами, вдосконалювати вміння маніпулювати предметами.

Хід гри:

На цій сторінці різнокольорові стежинки, по яких бігають, немов автомобілі, маленькі бігунці, які рухаються вперед з’єднуючи краї стежин; рухаються назад – роз’єднують.

Сторінка № 4

«Їжачок - хитрячок»

Мета: закріплювати навички лічби та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

Яскраво світить сонечко.

-         Якого кольору?

-         Скільки промінчиків?

-         Вийшов на галявинку їжачок.

-         Який він?

-         Пригостимо його грибочками.

-         Скільки грибочків?

-         Покажи найбільший, найменший.

-         Виклади від найменшого до найбільшого.

 

Сторінка № 5

«Дерево з яблучками»

Мета: закріпити навички лічби,назви кольорів та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

Ось гарне крислате дерево.

-         Як воно називається?

-         Скільки яблучок на дереві?

-         Чи вони однакового кольору?

-         А яка це пора року?

Сторінка №6

«Піраміда»

Мета: вчити будувати ряд величин.

Хід гри:

Викладемо пірамідку від найдовшої до найкоротшої смушки.

-         Скільки смужок?

-         Якого кольору?

 

Сторінка № 7

«Геометричні фігури»

Мета: закріплювати вміння проводити обстежувальні дії. Повторити назви геометричних фігур та їх розміщення на сторінці( «справа», «зліва», «зверху», «знизу») .

Хід гри:

На цій сторінці живуть фігури, у кожної свій будиночок.

-         Розсели у свої будиночки.

-         Як називається ця фігура?

-         Якого кольору?

-         Покажи кути, сторони.

-         Які фігури живуть на першому поверсі, а які на другому?

Сторінка №  8

«Різнобарвні шнурівки»

Мета: вчити дітей шнурувати не лишаючи дірочки порожніми, створювати відповідні візерунки.

Хід гри:

За допомогою цих кольорових стрічок та шнурівок ми будемо викладати гарні візерунки.

 

Сторінка № 9

«Хмаринки та веселка»

Мета: закріплення кольорів та лічби.

Хід гри:

-         На небі з’явилися хмаринки.

-         Скільки їх?

-         Якого кольору?

-         Пішов дощик і з’явилася веселка.

-         Скільки кольорів у веселки?

Сторінка № 10

«Казковий птах»

Мета: закріпити назви кольорів, вчити добирати частинки відповідного кольору.

Хід гри:

- Ось чарівний птах з  різнокольоровими розкішним хвостом.

- Скільки пір’їнок у хвостику?

- Якого кольору?

- Підбери до кожної пір’їнки кружечок такого ж кольору.

 

 

Сторінка № 11

«Черевички»

Мета: вчити дітей зашнуровувати черевички, не залишати дірочки порожніми. Розвивати окомір, дрібну моторику.

Хід гри:

-         Щоб черевички не загубились потрібно зав’язувати шнурівки. Їх можна зав’язувати різними способами. Я зав’яжу один, а ти другий.

Сторінка № 12

«Квітка - семицвітка»

Мета: закріплювати навички лічби, розвивати дрібну моторику рук.

Хід гри:

-         Ось чарівна  квітка.

-         Чому вона «чарівна»?

-         Яких кольорів пелюстки?

-         Скільки жовтих?

-         Зелених?

Яке бажання ти хочеш, щоб здійснила квітка – семицвітка?

Останнє оновлення на Понеділок, 23 квітня 2018, 13:21
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Відповіді ЗНО-2020
    Як і в попередні роки, задовго до зовнішнього незалежного оцінювання соціальні мережі рясніють «привабливими» пропозиціями, зокрема різні канали в Telegram. У мережі шахраї вже «продають» відповіді на ЗНО-2020. Спритники за певну плату пропонують випускникам та їхнім батькам придбати зошити сертифікаційних робіт ЗНО-2020 із відповідями до них, запевняючи в надійності й достовірності джерела інформації, щораз вигадуючи […]
  • Надбавка за сертифікацію. Чому отримали не всі вчителі?
    705 вчителів початкової школи успішно пройшли пілотну сертифікацію — таку оцінку професійних компетентностей минулоріч провели за ініціативи Міносвіти. Сертифікованим педагогам з 1 січня 2020 року гарантували 20-відсоткову надбавку до зарплати. Однак… “Я — молода спеціалістка, вирішила ризикнути і спробувати свої сили, пройшовши сертифікацію, — каже Тетяна Северин, учителька початкових класів ЗОШ No16 Вінницької міськради. — […]
  • Уряд спрямував додатково 2,2 млрд гривень для виплати заробітних плат вчителям.
    Уряд спрямував додатково 2,2 млрд гривень для виплати заробітних плат вчителям. Так, виплата коштів педагогам вперше буде здійснюватися із розрахунку реальної кількості учнів, а не за торішніми даними. Це рішення  було прийняте сьогодні, 12 лютого 2020 року, на засіданні Кабміну. «Зараз ми вперше за 4 роки при розрахунку кількості коштів на зарплати вчителів врахували дані […]
  • Вже цього тижня Уряд віддасть кошти на НУШ та реконструкцію опорних шкіл на місця – це допоможе раніше почати закупівлі
    Сумщина успішно використала понад 90% всіх коштів на розвиток освіти, які держава дала у 2019 році – це один з кращих показників. Вже цього тижня Уряд віддасть кошти на НУШ та реконструкцію опорних шкіл на місця – це допоможе всім регіонам раніше почати закупівлі та краще використати виділені кошти. Було б добре досягти бодай того […]
  • Стартував Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія» для учнів 6-7 класів
    20 січня розпочався Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія». Упродовж 3-х місяців учасники читатимуть книжки, розповідатимуть про них, змагаючись із іншими книгоманами і, врешті, здобудуть титул «Суперчитач України». Винагородою за перемогу стане поїздка до Львова на Дитячий форум – Фестиваль «Книгоманія», що відбудеться 24-26 квітня.   Організатор конкурсу – Громадська організація “Форум видавців”. Конкурс відбувається за […]
  • Карантин у 120 школах Києва
    У Києві через грип та ГРВІ призупинений освітній процес у 120 навчальних закладах. Про це, з посиланням на інформацію столичного Департаменту освіти і науки, повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник. Загалом у столиці спостерігається зростання захворюваності на грип та ГРВІ на 26,1% у порівнянні з попереднім тижнем, яке відбулося за рахунок як дорослого, так […]