Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 3999
Зміст : 2103
Переглянути хіти змісту : 2142065


ЗДО Підзахаричівського НВК PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Понеділок, 23 квітня 2018, 13:09

Авторська іграшка у роботі з дітьми дошкільного віку

(«Книга для малят»)

ЗДО Підзахаричівського НВК

«Перлина Гуцульщини»

Назва іграшки: «Книга для малят»

Мета: формувати у дітей системи обстежувальних дій, сенсорні здібності. Ознайомлювати  з поняттями «довгий», «короткий», «один», «багато». Розвивати процеси сприйняття та уявлення про зовнішні властивості предметів, їхню форму, колір, величину, розташування в просторі. Закріплювати вміння розрізняти кольори, називати їх. Розвивати тактильні відчуття, вправляти у диференціації величин. Виховувати уважність.

Автор іграшки : Шандро Тетяна Василівна, вихователь ЗДО Підзахаричівського НВК «Перлина Гуцульщини»

 

Вид іграшки: настільна іграшка.

 

Вікова категорія: ранній та молодший дошкільний вік

 

Опис іграшки: Виготовлена з безпечного матеріалу: фетр,картон,  липка стрічка, металічні кнопки, шнурівки, ґудзики, блискавки. Розмір іграшки 20х28см, товщина 5 см. Вміщує в собі 12 сторінок однакового розміру. На кожній сторінці подана гра.

 

Розвивальний потенціал: Багато вітчизняних та закордонних вчених вважають сенсорний розвиток одним з основних напрямків дошкільного виховання. Для того щоб збагачувати сенсорний досвід малюка, потрібно з ним гратися. Так і виникла ідея виготовлення такої іграшки.

У малюків пальчики ще дуже незграбні, тому виконувати точні рухи і координувати свої дії їм дуже нелегко. Дрібна моторика - це не тільки розвиток певних ділянок мозку, але і підготовка руки до малювання і писання.

Діяльність дітей повинна бути цікавою, мотивованою, продуктивною. Завдання із сенсорного розвитку слід тісно пов’язувати з навколишнім життям. Пропонуючи дитині завдання, потрібно дати їй змогу відшукати розв’язок самостійно. У процесі виконання ігор і вправ необхідно розвивати мову, пам’ять, мислення дітей.

Важливо врахувати індивідуальні особливості дітей і застосовувати індивідуальний підхід до кожного. Завдання полягає в тому, щоб не тільки домогтися, аби дитина врешті – решт правильно виконала ту чи іншу дію, скільки виробити в неї певні способи діяльності.

Сторінка №1

«Цікаві оченята»

Мета: зацікавити дітей.

Сторінка № 2

«Веселі смайлики»

Мета: закріпити навички лічби в межах «5» та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

На цій сторінці живуть веселі, різнокольорові смайлики – непосиди. Вони люблять перебігати з однієї галявини на іншу.

-         Скільки смайликів на цій стежині?

-         Яких кольорів?

-         Допоможи смайлику перебратись на іншу галявинку.

 

Сторінка № 3

«Веселі бігунці»

Мета: продовжувати знайомити з кольорами, вдосконалювати вміння маніпулювати предметами.

Хід гри:

На цій сторінці різнокольорові стежинки, по яких бігають, немов автомобілі, маленькі бігунці, які рухаються вперед з’єднуючи краї стежин; рухаються назад – роз’єднують.

Сторінка № 4

«Їжачок - хитрячок»

Мета: закріплювати навички лічби та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

Яскраво світить сонечко.

-         Якого кольору?

-         Скільки промінчиків?

-         Вийшов на галявинку їжачок.

-         Який він?

-         Пригостимо його грибочками.

-         Скільки грибочків?

-         Покажи найбільший, найменший.

-         Виклади від найменшого до найбільшого.

 

Сторінка № 5

«Дерево з яблучками»

Мета: закріпити навички лічби,назви кольорів та розвивати дрібну мускулатуру рук.

Хід гри:

Ось гарне крислате дерево.

-         Як воно називається?

-         Скільки яблучок на дереві?

-         Чи вони однакового кольору?

-         А яка це пора року?

Сторінка №6

«Піраміда»

Мета: вчити будувати ряд величин.

Хід гри:

Викладемо пірамідку від найдовшої до найкоротшої смушки.

-         Скільки смужок?

-         Якого кольору?

 

Сторінка № 7

«Геометричні фігури»

Мета: закріплювати вміння проводити обстежувальні дії. Повторити назви геометричних фігур та їх розміщення на сторінці( «справа», «зліва», «зверху», «знизу») .

Хід гри:

На цій сторінці живуть фігури, у кожної свій будиночок.

-         Розсели у свої будиночки.

-         Як називається ця фігура?

-         Якого кольору?

-         Покажи кути, сторони.

-         Які фігури живуть на першому поверсі, а які на другому?

Сторінка №  8

«Різнобарвні шнурівки»

Мета: вчити дітей шнурувати не лишаючи дірочки порожніми, створювати відповідні візерунки.

Хід гри:

За допомогою цих кольорових стрічок та шнурівок ми будемо викладати гарні візерунки.

 

Сторінка № 9

«Хмаринки та веселка»

Мета: закріплення кольорів та лічби.

Хід гри:

-         На небі з’явилися хмаринки.

-         Скільки їх?

-         Якого кольору?

-         Пішов дощик і з’явилася веселка.

-         Скільки кольорів у веселки?

Сторінка № 10

«Казковий птах»

Мета: закріпити назви кольорів, вчити добирати частинки відповідного кольору.

Хід гри:

- Ось чарівний птах з  різнокольоровими розкішним хвостом.

- Скільки пір’їнок у хвостику?

- Якого кольору?

- Підбери до кожної пір’їнки кружечок такого ж кольору.

 

 

Сторінка № 11

«Черевички»

Мета: вчити дітей зашнуровувати черевички, не залишати дірочки порожніми. Розвивати окомір, дрібну моторику.

Хід гри:

-         Щоб черевички не загубились потрібно зав’язувати шнурівки. Їх можна зав’язувати різними способами. Я зав’яжу один, а ти другий.

Сторінка № 12

«Квітка - семицвітка»

Мета: закріплювати навички лічби, розвивати дрібну моторику рук.

Хід гри:

-         Ось чарівна  квітка.

-         Чому вона «чарівна»?

-         Яких кольорів пелюстки?

-         Скільки жовтих?

-         Зелених?

Яке бажання ти хочеш, щоб здійснила квітка – семицвітка?

Останнє оновлення на Понеділок, 23 квітня 2018, 13:21
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2018

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Студенти Луцького НТУ створили унікальний макет театрального майдану міста
    Троє студентів Луцького національного технічного університету – Михайло Князєв, Анна Бліндер та Карина Мучак – розробили макет Театрального майдану Луцька. Презентація проекту відбулась у виші в межах захисту бакалаврської роботи студентів кафедри міського будівництва та господарства. Під час проектування автори відтворили сучасний вигляд Театральної площі, а також врахували недоліки благоустрою. “Завдання було виконане згідно з […]
  • На Закарпатті відбувся вебінар для освітян та юрисконсультів закладів ПТО
    20 червня відбувся вебінар для заступників з навчально-виховної (виховної) роботи та юрисконсультів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області в рамках правопросвітницького проекту “Я маю право!”. Заступник директора НМЦ ПТО Ладижець І.М. у своєму виступі акцентувала увагу слухачів на необхідності сприяння підвищенню рівня знань, поінформованості учнівської молоді та працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти щодо реалізації та […]
  • Робочій візит викладачів ЖНАЕУ до Німеччини
    У рамках реалізації проекту «Німецько-українська співпраця в галузі органічного землеробства» науково-педагогічні працівники Житомирського національного агроекологічного університету здійснили  робочу поїздку  до Німеччини з метою обміну фаховою інформацією. Під час  візиту представники ЖНАЕУ  побували в Інституті стійкого розвитку Еберсвальде, Інституті аграрного розвитку в економіках перехідного періоду імені Лейбніца – IAMO, Інституті техніки та економіки (м. Дрезден). Протягом […]
  • Дослідники Антарктиди з усього світу святкують Мідвінтер
    Сьогодні дослідники Антарктиди з усього світу відзначають одне з найважливіших свят полярників – Мідвінтер або «Середину зими». Цей день святкують уже понад 100 років. Традиційно відзначають Мідвінтер й учасники українських експедицій. Так, на станції Академік Вернадський обов’язковим елементом святкування стало «хрещення» у крижаній воді, після якого кожен новачок отримує право називатися справжнім полярником. Крім того, […]
  • Цьогоріч 222 учасники ЗНО отримали максимальний бал – 200!
    Нині на інформаційних сторінках учасників зовнішнього незалежного оцінювання розміщено результати тестування з історії України, географії, фізики та хімії. Таким чином, станом на 21 червня, відомі результати ЗНО з усіх предметів. Максимальний результат – 200 балів – отримали 222 учасники тестування. З них 12 вступників отримали по 200 з двох предметів: у Києві – 4 вступники, […]
  • Вступники самостійно розраховують середній бал атестата, а приймальні комісії – перевірять правильність  
    Випускникам шкіл, що вступатимуть до вишів, потрібно самостійно розраховувати середній бал атестата. Внесення відповідного запису в додаток до атестата не передбачено в затверджених КМУ зразках документів про повну загальну середню освіту.   Відповідне роз’яснення надає МОН у листі керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державної адміністрації, закладів вищої та загальної середньої освіти, ДП «Інфоресурс». […]

Календар