Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Ресурси дистанційного навчання:

10minschool

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 24956
Зміст : 2436
Переглянути хіти змісту : 2570249


Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Середа, 28 грудня 2011, 14:17

Н А К А З

 

20.12.2011 селище Путила № 252

Про підсумки проведення

ІІ етапу Всеукраїнської учнівської

олімпіади з педагогіки та психології

у 2011/2012 навчальному році

Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базо­вих і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18 серпня 1998 року № 305, та зареєстрованого Міністерством юстиції 24 серпня 1998 року № 598/3038, наказу Міністерства освіти і науки, мо­лоді та спорту України від 15.08.2011.№ 976 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2011/2012 навчальному році», Положення про Проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисцип­лін, затвердженого наказом Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 02.08.2011 № 384, на виконання наказу Головного управління освіти і науки Чернівецької обласної державної адмініст­рації від 03.10.2011 № 478 «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівсь­ких олімпіад серед учнів ЗНЗ і ПТНЗ з базових дисциплін у 2011/2012 навчаль­ному році», наказу відділу освіти Путильської райдержадміністрації № 177 від 12.10.2011 «Про проведення І, ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2010/2011 н.р.» 03 грудня 2011 року проведено ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології, в якому взяли участь 20 учнів: 9 десятикласників та 11 одинадцятикласників.

Важливий аспект проведення олімпіади – це популяризація професії вчителя серед учнівської молоді.

Завдання олімпіади з педагогіки та психології спрямовані на інтеграцію знань про індивідуальний світ людини, взятий у психологічних закономірностях його розвитку та функціонування (психологічний аспект), та знання щодо функцій та механізмів управління розвитком людини (педагогічний аспект).

ІІ етап олімпіади проведено за рекомендованою Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області єдиною схемою у два тури: теоретичний та практичний.

Теоретичний тур складався із 20 тестових завдань з єдиною правильною відповіддю (10 завдань з психології та 10 завдань з педагогіки). На виконання теоретичного туру відводилося 30 хвилин.

Практичний тур складався з 3-х частин:

перша частина - розв’язування психолого-педагогічної ситуації. На обґрунтування відповіді виділялось 20 хвилин;

друга частина – написання твору-есе на тему «Вчитель майбутнього». На написання твору-есе виділялось 40 хвилин.

третя частина – домашня заготовка учасника олімпіади – презентація моделі міні уроку тривалістю 20 хвилин для учнів молодших класів за обраною учасником та керівником темою. Для презентації моделі кожному учаснику олімпіади відводилося 7 хвилин.

Аналіз виконання завдань теоретичного туру показав, що учні краще виконали завдання з педагогіки. В цілому, 70% – це максимальний відсоток правильних  відповідей на завдання теоретичного туру. Найкращі результати в цьому турі показали Скидан Мар’яна (10 клас, Довгопільстка ЗОШ І-ІІІ ст.) та Вдовиченко Богдан (11 клас, Мариничівський НВК).

Під час розв’язування психолого-педагогічної ситуації найкраще вміння аналізувати  проблемну ситуацію, оцінювати характерологічні особливості людей, взаємини між учасниками навчально-виховного процесу показали учні: Рогозняк Михайло (10 клас, Селятинська ЗОШ І-ІІІ ст.), Данилюк Юлія  (10 клас, КЗ Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст.).

При написанні твору-есе «Вчитель майбутього» найкраще зуміли продемонструвати психолого-педагогічне мислення, особистісне ставлення, мовну грамотність, вміння логічно, зв’язно, обґрунтовано викладати матеріал, підтверджувати свою думку прикладами такі учні: Скидан Мар’яна (10 клас, Довгопільстка ЗОШ І-ІІІ ст.), Сирбов Леонід (10 клас, Путильська гімназія), Матіос Віталій (10 клас, Розтоківська ЗОШ І-ІІІ ст.), Маковійчук Ганна (11 клас, Путильська гімназія), Тодосійчук Мар’яна (11 клас, Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ст.), Господарюк Яна (11 клас, Розтоківська ЗОШ І-ІІІ ст.).

Журі олімпіади відзначило велику попередню роботу учнів та їх керівників по підготовці до презентації моделі міні-уроку для учнів початкової школи. Частина учнів, готуючись до презентації міні-уроку, не тільки підготували його теоретично, а й провели цей урок в обраному класі при класному керівникові, адміністрації закладу. Найкраще зуміли аргументувати вибір теми уроку, розкрити його зміст з використання наочних матеріалів та дотриманням структури уроку і високою культурою мовлення учні: Скидан Мар’яна (10 клас, Довгопільстка ЗОШ І-ІІІ ст.), Данилюк Юлія  (10 клас, КЗ Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст.), Чуприна Ніна (10 клас, Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ст.), Маковійчук Марія (11 клас, КЗ Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст.), Тодосійчук Мар’яна (11 клас, Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ст.), Господарюк Яна (11 клас, Розтоківська ЗОШ І-ІІІ ст.), Бойчук Юлія (11 клас, Путильська ЗОШ І-ІІІ ст.).

На підставі зазначеного вище та рішення журі

 

Н А К А З У Ю :

1. Визначити переможцями та нагородити дипломами І, ІІ, ІІІ ступеня таких учасників ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з педагогіки та психології:

Диплом І ступеня

Скидан Мар’яну, ученицю 10 класу Довгопільської ЗОШ І-ІІ ступенів (практичний психолог Скидан Т.С.);

Тодосійчук Мар’яну, ученицю 11 класу Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів (практичний психолог Бакрев Т.М.);

Диплом ІІ ступеня

Данилюк Юлію, ученицю 10 класу КЗ Селятинської ЗОШ-інтернату І-ІІІ ступенів (практичний психолог Григоряк Г.В., вчитель Михайлюк Т.І.);

Рогозняка Михайла, учня 10 класу Селятинської ЗОШ І-ІІІ ступенів (вчителі Білоус А.І., Рогозняк В.Т.);

Господарюк Яну, ученицю 11 класу Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (практичний психолог Джуряк Г.І.).

Диплом ІІІ ступеня

Бойчук Юлію, ученицю 11 класу Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів (практичний психолог Торак Л.І.);

 

2. Затвердити результати ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов (додатки 1,2,3,4,5).

 

3. Керуючись обласним рейтинговим показником та результатами ІІ етапу визначити такий склад команди Путильського району для участі в ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології:

Скидан Мар’яна, учениця 10 класу Довгопільської ЗОШ І-ІІ ступенів;

Тодосійчук Мар’яна, учениця 11 класу Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

4. Методисту Районного методичного кабінету відділу освіти Гончаюк І.Д. проаналізувати участь загальноосвітніх навчальних закладів у II етапі Всеукраїн­ської учнівської олімпіади з педагогіки та психології на черговій методичні раді.

4. Адміністраціям загальноосвітніх навчальних закладів:

 

4.1. Відзначити педагогічних працівників, учні яких стали переможцями та призерами ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології.

 

4.2. Ознайомити з результатами II етапу Всеукраїн­ської учнівської олімпіади з педагогіки та психології педагогічні колективи.

 

4.2. Взяти на контроль проведення І етапу, підготовку та участь учнів ЗНЗ у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології у 2012/2013 навчальному році.

 

5. Адміністраціям Довгопільської, Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів забезпечити відповідну роботу щодо підготовки учнів, членів районної команди, до участі в ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології.

 

7. Контроль  за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Горбан С.В.

Начальник відділу освіти                                      В.О.Гребенщиков

Attachments:
Download this file (Dodatok.P.doc)Dodatok.P.doc[ ]156 Kb
Останнє оновлення на Середа, 28 грудня 2011, 14:33
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • МОН сподівається на допомогу батьків у реалізації дистанційного навчання
    Щойно на засіданні освітнього комітету розглядали питання початку нового навчального року. Говорили головний санітарний лікар і т.в.о. міністра освіти. Пан Ляшко розповів, що уряд планує продовжувати гнучкий карантин, і рішення про роботу закладів освіти на рівні районів та міст прийматиметься залежно від рівня захворюваності. Закриватимуть заклади освіти лише у місцях з найгіршим “червоним” статусом. Складно […]
  • Навчання та пересування будуть заборонені в “червоних” зонах карантину
    Головний державний санітарний лікар України Віктор Ляшко, під час засідання Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій розповів про плани щодо початку навчального року та роботи закладів освіти. “Зараз вся країна, до рівня районів та міст обласного значення, буде поділена на зони карантину: “зелена”, “помаранчева” і “червона”. І освітній процес буде заборонено тільки […]
  • Як школи готуються до початку навчання
    Адаптація освітнього процесу відповідно до вимог Регламентувідновлення освітнього процесу в закладах освіти міста Києва та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень. Епідемія COVID-19 створила для системи освіти ряд випробувань, і дистанційний формат навчання з березня по травень – не остання сходинка до подолання нових викликів часу. Регламент роботи від 21 травня 2020 року зобов’язує […]
  • Регламент відновлення роботи освіти міста Києва
    Через поширення нового коронавірусу COVID-19, спричиненого SARSCoV-2, його швидким розповсюдженням у світі, відсутністю колективного імунітету в людства та ефективних засобів профілактики (вакцинація) та лікування, Всесвітня організація охорони здоров’я 11 березня 2020 року оголосила пандемію коронавірусу в світі. Вірус уперше був ідентифікований під час розслідування спалаху в м. Ухань, Китай, у грудні 2019 року. Незважаючи на […]
  • Відтепер документ про вищу освіту можуть анулювати
    Міністерством освіти і науки розроблений проект Порядку скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації. Документ розроблений з метою реалізації норм Закону України «Про вищу освіту». Порядок регулює процедуру скасування закладом вищої освіти рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації у разі виявлення порушення здобувачем вищої освіти норм академічної […]
  • Температурний скринінг та навчання у дві зміни – новації в школах
    Міністерство охорони здоров’я України спільно з Міністерством освіти і науки працюють над правилами для нового навчального року, розглядають навчання в кілька змін, зазначив міністр охорони здоров’я Максим Степанов під час прес-брифінгу в Києві у вівторок. “Зараз ми розробляємо правила того, як наші діти навчатимуться з 1 вересня. Під час розгляду цих питань і встановлення відповідного […]