Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 5256
Зміст : 2176
Переглянути хіти змісту : 2188623


Наказ про вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах Путильського району PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:02

НАКАЗ

27.09. 2017

смт. Путила

№33

 

Про вивчення стану викладання

та рівня навчальних досягнень учнів з

інформатики в загальноосвітніх навчальних

закладах Путильського району

Відповідно до планів роботи відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 рік, районного методичного кабінету сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації на 2017/2018 навчальний рік та з метою вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Н А К А З У Ю:

1. Здійснити вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики протягом жовтня-листопада 2017 року.

2. Затвердити склад робочої комісії для надання методичної допомоги, вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики:

Ісак С. Ю., методист РМК сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації;

Грицюк М. Г., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, керівник РМО вчителів інформатики;

 

Маротчак Ю. Ю., вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Довгопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Рейкало Д. П., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Киселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Шемберко В. В., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

3. Затвердити пам’ятку щодо вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

4. Ісак С. Ю., методисту РМК сектора управління в сфері освіти, до 25 листопада 2017 року узагальнити довідку за наслідками вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики та розглянути на засіданні методичної ради у листопаді 2017 року.

5. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів створити умови для роботи під час вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

6. Наказ розмістити на інформаційному сайті сектора управління в сфері освіти районної державної адміністрації.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В. о. завідувача сектора

управління в сфері освіти                                                        Горбан С. В.

 

 

Додаток

до наказу сектора

управління в сфері освіти

райдержадміністрації

27.09.201733

Пам’ятка

з вивчення стану викладання та рівня навчальних

досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Мета:

вивчення рівня реалізації освітньої галузі «Технології» (Інформатика) Державного стандарту базової середньої освіти;

вивчення підходів організації навчально-виховного процесу щодо викладання інформатики у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів;

виявлення системи роботи чи досвіду роботи вчителів інформатики;

вивчення стану навчально-матеріальної бази.

 

Методологічний інструментарій вивчення стану викладання інформатики:

ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням процесу викладання інформатики;

спостереження, співбесіда з вчителями та учнями;

відвідування уроків, аналіз та самоаналіз уроків;

дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, об’єктивність оцінювання;

забезпечення ТБ та ОП в процесі викладання інформатики;

моніторинг навчальних досягнень учнів.

 

Навчально-методичне та технічне забезпечення:

стан забезпеченості комп’ютерною технікою;

навчально-методичне та програмне забезпечення;

забезпеченість підручниками та посібниками, рекомендованими МОН України;

дотримання техніки безпеки під час навчально-виховного процесу; своєчасність проведення інструктажів з ТБ;

паспорт кабінету інформатики.

 

Навчально-виховний процес:

знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання інформатики та їх реалізація у практичній діяльності.

використання інноваційних педагогічних технологій на уроках;

стан календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми); поурочне планування;

забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями;

самоосвітня робота вчителя;

доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних та розвивальних завдань уроку; прогнозування навчальної діяльності на кінцевий результат;

раціональність вибору структури уроку; дотримання логіки уроку незалежно від форми його проведення.

оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку;

планування та організація самостійної роботи школярів на уроці; формування в учнів навичок самостійного здобування знань;

диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів;

використання міжпредметних та внутрішньо предметних зв'язків;

формування теоретичної бази знань (про інформацію, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера при використанні прикладних програм загального і спеціального призначення, формулювання проблем і постановка задач, побудова відповідних інформаційних моделей, знання основних понять алгоритмізації, загальне уявлення про будову та функціонування комп'ютера, про можливості використання Інтернету);

вироблення практичних навичок свідомого використання засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій у повсякденній навчально-пізнавальній, а потім і професійній діяльності (робота з системними та прикладними програмними засобами загального призначення: операційними системами, програмами – архіваторами, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, програмами-браузерами, програмами для роботи з електронною поштою; здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет, розв'язувати задачі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій);

організація домашніх завдань; диференціація та індивідуалізація їх;

методика перевірки та оцінки рівня навчальних досягнень школярів;

знання вчителем та учнями критеріїв оцінювання навчальних досягнень;

обізнаність школярів з тривалістю вивчення теми, кількістю, тематикою і термінами проведення практичних робіт;

ефективність застосування методів, форм, критеріїв та засобів контролю рівня навчальних досягнень школярів.

об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;

стан ведення шкільної документації;

позакласна робота з предмета;

робота з обдарованими дітьми;

стан виконання навчальної програми;

відповідність рівня навчальних досягнень учнів вимогам програм з інформатики.

Останнє оновлення на П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:06
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2018

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Батькам на замітку: секс-педагог порадила корисні книги на тему статевого виховання
    Тема статевого виховання дітей дуже педантична і вимагає від батьків підкованості. Ось тільки підібрати правильні слова, щоб відповісти дитині на її питання не завжди виходить. Для цього на допомогу вам прийдуть книги. Головне підібрати правильні і корисні, без води і з максимально корисною інформацією.  Про це написала секс-педагог Юлія Ярмоленко і опублікувала список книг для […]
  • Роман Греба про те, як спростити життя батькам та вчителям учнів інклюзивних шкіл 
    Завдяки реформі кількість учнів з особливими потребами в інклюзивних класах в цьому навчальному році зросла на 61% у порівнянні з попереднім. Самі ж школи пристосовуються для навчання таких дітей – 100% доступність до закладів забезпечено у Вінницькій, Кіровоградській, Одеській, Чернігівській та Чернівецькій областях. Розповідає заступник міністра освіти та науки України Роман Греба спеціально для УП.Життя Україна ратифікувала Конвенцію ООН […]
  • У Переяслав-Хмельницькому відбувся профорієнтаційний захід для учнів «Роздуми про майбутню професію»
    Вибір професії – один із найвідповідальніших і найскладніших кроків у житті молодої людини. Відомий філософ Григорій Сковорода говорив, що світ – театр. І кожен повинен для себе обрати ту роль, яку він зможе найкраще виконати, ту, що відповідає його нахилам і здібностям. Стосується це насамперед вибору професії. Скільки їх – видів трудової діяльності? Сотні? Тисячі? […]
  • МОН підписало меморандум з підприємством “ЗІП”
     Розширення мережі навчально-практичних центрів (НПЦ) з будівельних професій, забезпечення їх витратними матеріалами, оновлення навчального контенту, підвищення кваліфікації майстрів-практиків, тренінги від профільних фахівців. Усе це передбачає Меморандум між МОН та промисловим підприємством “ЗІП”, який підписали заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей з представником компанії Євгенієм Бурханом. Документ передбачає, що на базі майбутніх НПЦ учні […]
  • На Закарпатті вдосконалювили роботу за новим змістом підготовки кваліфікованих робітників
    Із 2018/2019 навчального року у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Закарпатської області підготовка кваліфікованих робітників із 30-ти професій здійснюється за змістом стандарту П(ПТ)О на компетентнісній основі. Для забезпечення якісного переходу на новий зміст навчання 8 листопада у рамках проведення методичного дня на базі ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича” відбулося засідання робочої групи педагогічних […]
  • Екофлешмобом з висадження нащадків Запорізького дуба завершився День абітурієнта у ЗНУ
    Кілька важливих профорієнтаційних проектів утілили днями в життя представники Запорізького національного університету. Йдеться про триденний щорічний обласний захід «Ярмарок освіти», який цього року об’єднав XХ міжрегіональну спеціалізовану виставку навчальних закладів «Абітурієнт-2019» і ІX спеціалізовану виставку «Освіта за кордоном», та традиційний осінній День абітурієнта ЗНУ. Під час «Ярмарку освіти» представники ЗНУ ознайомили майбутніх абітурієнтів із переліком […]

Календар