Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

ІСУО

 

 

 

КУРС:Дошкілля

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 13621
Зміст : 2263
Переглянути хіти змісту : 2282470


Наказ про вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах Путильського району PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:02

НАКАЗ

27.09. 2017

смт. Путила

№33

 

Про вивчення стану викладання

та рівня навчальних досягнень учнів з

інформатики в загальноосвітніх навчальних

закладах Путильського району

Відповідно до планів роботи відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 рік, районного методичного кабінету сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації на 2017/2018 навчальний рік та з метою вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Н А К А З У Ю:

1. Здійснити вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики протягом жовтня-листопада 2017 року.

2. Затвердити склад робочої комісії для надання методичної допомоги, вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики:

Ісак С. Ю., методист РМК сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації;

Грицюк М. Г., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, керівник РМО вчителів інформатики;

 

Маротчак Ю. Ю., вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Довгопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Рейкало Д. П., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Киселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Шемберко В. В., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

3. Затвердити пам’ятку щодо вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

4. Ісак С. Ю., методисту РМК сектора управління в сфері освіти, до 25 листопада 2017 року узагальнити довідку за наслідками вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики та розглянути на засіданні методичної ради у листопаді 2017 року.

5. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів створити умови для роботи під час вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

6. Наказ розмістити на інформаційному сайті сектора управління в сфері освіти районної державної адміністрації.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В. о. завідувача сектора

управління в сфері освіти                                                        Горбан С. В.

 

 

Додаток

до наказу сектора

управління в сфері освіти

райдержадміністрації

27.09.201733

Пам’ятка

з вивчення стану викладання та рівня навчальних

досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Мета:

вивчення рівня реалізації освітньої галузі «Технології» (Інформатика) Державного стандарту базової середньої освіти;

вивчення підходів організації навчально-виховного процесу щодо викладання інформатики у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів;

виявлення системи роботи чи досвіду роботи вчителів інформатики;

вивчення стану навчально-матеріальної бази.

 

Методологічний інструментарій вивчення стану викладання інформатики:

ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням процесу викладання інформатики;

спостереження, співбесіда з вчителями та учнями;

відвідування уроків, аналіз та самоаналіз уроків;

дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, об’єктивність оцінювання;

забезпечення ТБ та ОП в процесі викладання інформатики;

моніторинг навчальних досягнень учнів.

 

Навчально-методичне та технічне забезпечення:

стан забезпеченості комп’ютерною технікою;

навчально-методичне та програмне забезпечення;

забезпеченість підручниками та посібниками, рекомендованими МОН України;

дотримання техніки безпеки під час навчально-виховного процесу; своєчасність проведення інструктажів з ТБ;

паспорт кабінету інформатики.

 

Навчально-виховний процес:

знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання інформатики та їх реалізація у практичній діяльності.

використання інноваційних педагогічних технологій на уроках;

стан календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми); поурочне планування;

забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями;

самоосвітня робота вчителя;

доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних та розвивальних завдань уроку; прогнозування навчальної діяльності на кінцевий результат;

раціональність вибору структури уроку; дотримання логіки уроку незалежно від форми його проведення.

оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку;

планування та організація самостійної роботи школярів на уроці; формування в учнів навичок самостійного здобування знань;

диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів;

використання міжпредметних та внутрішньо предметних зв'язків;

формування теоретичної бази знань (про інформацію, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера при використанні прикладних програм загального і спеціального призначення, формулювання проблем і постановка задач, побудова відповідних інформаційних моделей, знання основних понять алгоритмізації, загальне уявлення про будову та функціонування комп'ютера, про можливості використання Інтернету);

вироблення практичних навичок свідомого використання засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій у повсякденній навчально-пізнавальній, а потім і професійній діяльності (робота з системними та прикладними програмними засобами загального призначення: операційними системами, програмами – архіваторами, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, програмами-браузерами, програмами для роботи з електронною поштою; здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет, розв'язувати задачі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій);

організація домашніх завдань; диференціація та індивідуалізація їх;

методика перевірки та оцінки рівня навчальних досягнень школярів;

знання вчителем та учнями критеріїв оцінювання навчальних досягнень;

обізнаність школярів з тривалістю вивчення теми, кількістю, тематикою і термінами проведення практичних робіт;

ефективність застосування методів, форм, критеріїв та засобів контролю рівня навчальних досягнень школярів.

об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;

стан ведення шкільної документації;

позакласна робота з предмета;

робота з обдарованими дітьми;

стан виконання навчальної програми;

відповідність рівня навчальних досягнень учнів вимогам програм з інформатики.

Останнє оновлення на П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:06
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2019

Результати:

Географія

Основи здоров'я

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Українські школи та університети з 19 регіонів відкриють перші в Україні філіали #ДівчатаSTEM
    CSR Ukraine, експертна організація Центр “Розвиток КСВ”, за підтримки UNFPA Ukraine, Фонду ООН в галузі народонаселення в Україні, та Інституту модернізації змісту освіти ініціювали відкриття перших в Україні філіалів #ДівчатаSTEM з метою популяризації технічних спеціальностей та збільшення кількості дівчат до STEM-напрямів. До створення Філіалів долучилося 49 навчальних закладів з 19 регіонів України: Вінницька, Волинська,Дніпропетровська, Донецька, […]
  • Спортсмен Економіко-правничого коледжу ЗНУ завоював «срібло» на чемпіонаті України з жиму лежачи
    15-18 липня в м. Коломия відбувся чемпіонат України з жиму лежачи серед чоловіків і жінок. У цих змаганнях взяли участь близько 150 спортсменів із різних міст України в різних вагових і вікових категоріях. Економіко-правничий коледж Запорізького національного університету на чемпіонаті гідно представив студент 3 курсу спеціальності «Журналістика» Андрій Бойко. У ваговій категорії 93 кілограми серед юнаків […]
  • Підвищена оплата праці в ліцеях, гімназіях
    Статтею 9 Закону України «Про загальну середню освіту» від 5.09.2017 № 2145 встановлено, що здобуття загальної середньої освіти забезпечують: початкова школа – заклад освіти I ступеня (або структурний підрозділ іншого закладу освіти), що забезпечує початкову освіту; гімназія – заклад середньої освіти II ступеня (або структурний підрозділ іншого закладу освіти), що забезпечує базову середню освіту; ліцей […]
  • Вступ-2019. Коли будуть рекомендації на бюджет і що робити для зарахування
    Усім вступникам обов’язково необхідно перевірити статус своїх заяв у персональному кабінеті. У конкурсному відборі братимуть участі тільки ті заяви, статус яких: «Допущено до конкурсу» – для заяв, що подані на бюджет, а в разі не отримання рекомендації також на контракт; «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб)» – для заяв виключно на […]
  • Українські школярі вибороли 9 медалей на міжнародних олімпіадах з математики та біології
    Українські школярі здобули 6 медалей на Міжнародній учнівській олімпіаді з математики і 3 медалі – на Міжнародній учнівській олімпіаді біології. Змагання одночасно завершилися сьогодні, 22 липня 2019 року. Так, до складу команди, яка представляла Україну на олімпіаді з математики, увійшло 6 учнів. Вони вибороли такі медалі: “Золото” Федір Юдін, учень 10-го класу ліцею № 208 […]
  • Без знання минулого немає майбутнього: педагоги ЛККЕіП подорожували Тернопільщиною
    Одним з найважливіших засобів формування розвитку колективу є вироблені в ньому традиції. Вже котрий рік поспіль трудовий колектив Львівського кооперативного коледжу економіки і права  підтримує традицію – організовуються поїздки для ознайомлення з українськими культурно-історичними цінностями та особливостями регіонів України. Цьогоріч була ініційована та організована директором коледжу Наталією Зубко  та  головою об’єднаного профкому коледжу Наталію Кутною […]

Календар