Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 4104
Зміст : 2106
Переглянути хіти змісту : 2151315


Наказ про вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах Путильського району PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:02

НАКАЗ

27.09. 2017

смт. Путила

№33

 

Про вивчення стану викладання

та рівня навчальних досягнень учнів з

інформатики в загальноосвітніх навчальних

закладах Путильського району

Відповідно до планів роботи відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації на 2017 рік, районного методичного кабінету сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації на 2017/2018 навчальний рік та з метою вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Н А К А З У Ю:

1. Здійснити вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики протягом жовтня-листопада 2017 року.

2. Затвердити склад робочої комісії для надання методичної допомоги, вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів ЗНЗ району з інформатики:

Ісак С. Ю., методист РМК сектора управління в сфері освіти райдержадміністрації;

Грицюк М. Г., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Дихтинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, керівник РМО вчителів інформатики;

 

Маротчак Ю. Ю., вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Довгопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Рейкало Д. П., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Киселицької ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Шемберко В. В., старший учитель, спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики Путильської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

3. Затвердити пам’ятку щодо вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

4. Ісак С. Ю., методисту РМК сектора управління в сфері освіти, до 25 листопада 2017 року узагальнити довідку за наслідками вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики та розглянути на засіданні методичної ради у листопаді 2017 року.

5. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів створити умови для роботи під час вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з інформатики.

6. Наказ розмістити на інформаційному сайті сектора управління в сфері освіти районної державної адміністрації.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В. о. завідувача сектора

управління в сфері освіти                                                        Горбан С. В.

 

 

Додаток

до наказу сектора

управління в сфері освіти

райдержадміністрації

27.09.201733

Пам’ятка

з вивчення стану викладання та рівня навчальних

досягнень учнів ЗНЗ з інформатики

Мета:

вивчення рівня реалізації освітньої галузі «Технології» (Інформатика) Державного стандарту базової середньої освіти;

вивчення підходів організації навчально-виховного процесу щодо викладання інформатики у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів;

виявлення системи роботи чи досвіду роботи вчителів інформатики;

вивчення стану навчально-матеріальної бази.

 

Методологічний інструментарій вивчення стану викладання інформатики:

ознайомлення з програмно-методичним забезпеченням процесу викладання інформатики;

спостереження, співбесіда з вчителями та учнями;

відвідування уроків, аналіз та самоаналіз уроків;

дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, об’єктивність оцінювання;

забезпечення ТБ та ОП в процесі викладання інформатики;

моніторинг навчальних досягнень учнів.

 

Навчально-методичне та технічне забезпечення:

стан забезпеченості комп’ютерною технікою;

навчально-методичне та програмне забезпечення;

забезпеченість підручниками та посібниками, рекомендованими МОН України;

дотримання техніки безпеки під час навчально-виховного процесу; своєчасність проведення інструктажів з ТБ;

паспорт кабінету інформатики.

 

Навчально-виховний процес:

знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання інформатики та їх реалізація у практичній діяльності.

використання інноваційних педагогічних технологій на уроках;

стан календарного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми); поурочне планування;

забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями;

самоосвітня робота вчителя;

доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних та розвивальних завдань уроку; прогнозування навчальної діяльності на кінцевий результат;

раціональність вибору структури уроку; дотримання логіки уроку незалежно від форми його проведення.

оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку;

планування та організація самостійної роботи школярів на уроці; формування в учнів навичок самостійного здобування знань;

диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів;

використання міжпредметних та внутрішньо предметних зв'язків;

формування теоретичної бази знань (про інформацію, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера при використанні прикладних програм загального і спеціального призначення, формулювання проблем і постановка задач, побудова відповідних інформаційних моделей, знання основних понять алгоритмізації, загальне уявлення про будову та функціонування комп'ютера, про можливості використання Інтернету);

вироблення практичних навичок свідомого використання засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій у повсякденній навчально-пізнавальній, а потім і професійній діяльності (робота з системними та прикладними програмними засобами загального призначення: операційними системами, програмами – архіваторами, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, електронними таблицями, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, програмами-браузерами, програмами для роботи з електронною поштою; здійснювати пошук потрібної інформації в мережі Інтернет, розв'язувати задачі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій);

організація домашніх завдань; диференціація та індивідуалізація їх;

методика перевірки та оцінки рівня навчальних досягнень школярів;

знання вчителем та учнями критеріїв оцінювання навчальних досягнень;

обізнаність школярів з тривалістю вивчення теми, кількістю, тематикою і термінами проведення практичних робіт;

ефективність застосування методів, форм, критеріїв та засобів контролю рівня навчальних досягнень школярів.

об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;

стан ведення шкільної документації;

позакласна робота з предмета;

робота з обдарованими дітьми;

стан виконання навчальної програми;

відповідність рівня навчальних досягнень учнів вимогам програм з інформатики.

Останнє оновлення на П'ятниця, 06 жовтня 2017, 15:06
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2018

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Стартував конкурс до наукової ради Національного фонду досліджень
     Почався перший етап запуску роботи Національного фонду досліджень (НФД) – відбір кандидатів до Наукового комітету Фонду. Відповідний конкурс оголосив Науковий комітет Нацради з питань розвитку науки і технологій. Саме він є Наглядовою радою НФД та повинен на конкурсних засадах обрати Науковий комітет Фонду.   Висувати кандидатів на конкурс можуть: Національна академія наук України, національні галузеві […]
  • Бадмінтоністки ХПІ здобули перше українське «золото» Європейських студентських ігор
    Жіноча пара з бадмінтону Марина Ільїнська та Владислава Лісна, студентки факультету соціально-гуманітарних технологій (СГТ) НТУ «ХПІ», вибороли для України перше «золото» IV Європейських студентських ігор, які зараз тривають у Коїмбрі (Португалія). У фіналі спортсменки переграли німецький дует (Університет Дуйсбург-Ессен) з рахунком 2:1 (21:10, 15:21, 21:7). Крім того, в одиночній категорії бадмінтоністи Політеху стали бронзовими призерами […]
  • У ЗНУ безкоштовно проведуть Літню школу блогерів та журналістів
    На базі Запорізького національного університету проведуть Літню школу блогерів та громадських журналістів. Долучитися до занять можуть претенденти з різних областей України віком від 18 до 24 років. Старт навчального курсу планується вже 21 липня, а фінал – 29 липня. Важливо, що участь у Літній школі є безкоштовною, зокрема, учасників забезпечують житлом та харчуванням. Під час […]
  • Методичне забезпечення у закладах вищої освіти: рекомендації МОН
    Міністерством освіти і науки України розроблено Рекомендації з навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін у закладах вищої освіти та Рекомендації до структури та змісту робочої програми навчальної дисципліни. Відповідні рекомендації можуть використовуватись закладами освіти у практичній роботі. У відомстві зазначають, що заклади вищої освіти мають право самостійно вирішувати питання складу та змісту навчально-методичного забезпечення освітнього процесу з […]
  • Вступна кампанія для жителів Криму та Донбасу триватиме до 28 вересня
    В Україні триває вступна кампанія для жителів тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Вступники з цих територій можуть вступити на бюджет або контракт без ЗНО, українського паспорта і атестата. Про це зазначила в.о. директора департаменту вищої освіти МОН Світлана Кретович під час прес-конференції  щодо перебігу вступної кампанії, яку провели у Сєвєродонецьку Луганської області. Очільниця департаменту також […]
  • Вступникам потрібно обов’язково переглядати статус заяв, – Оксана Бєлік
    Вступникам, які подали заяви до вишів через електронні кабінети, потрібно обов’язково відслідковувати статус таких заяв. На цьому наголосила директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік під час прес-конференції, що відбулася сьогодні, 19 липня 2018 року, в приміщенні МОН України. «Кожна подана електронна заява має певний статус – він змінюється після її обробки приймальними комісіями. Вступникам треба обов’язково переглядати […]

Календар