Логін



Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України

Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Путила туристична

Путильська районна державна адміністрація

Путильська районна організація профспілки працівників освіти

Районний методичний кабінет

Путильський РЦДЮТ

«Педрада» портал освітян України

10minschool

Сайт вчителів інформатики Путильщини

Сайт вчителів математики Путильщини

Сайти ЗНЗ району:

Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Путильська гімназія

Селятинська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ступенів

Селятинська ЗОШ I-III ступенів

Самаківська ЗОШ I-III ступенів

Шепітська ЗОШ I-III ступенів

Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступенів

Киселицька ЗОШ I-III ступенів

Підзахаричівський НВК

Мариничівський НВК

Русківський НВК

Фошківський НВК

Плосківська ЗОШ I-III ступенів

Розтоківська ЗОШ I-III ступенів

Дихтинецька ЗОШ I-III ступенів

Усть-Путильська ЗОШ I-II ступенів

Конятинська ЗОШ I-III ступенів

Сергіївська ЗОШ I-III ступенів

Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів

Сайти ДНЗ району:

Селятинський ДНЗ

Яблуницький ДНЗ

Киселицький ДНЗ

Конятинський ДНЗ

Путильський ДНЗ

Усть-Путильський ДНЗ

Плосківський ДНЗ

Довгопільський ДНЗ

Сергіївський ДНЗ

Розтоківський ДНЗ

Дихтинецький ДНЗ

Реєстрація на чергу в ДНЗ

Випускникам

Команда сайту

Адміністратор:

Попюк Петро Михайлович

Пошта:

putvos@ukr.net

Статистика

Користувачі : 4104
Зміст : 2106
Переглянути хіти змісту : 2151313


Наказ про підготовку закладів освіти району до нового 2017/2018 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Понеділок, 14 серпня 2017, 14:14

Н А К А З

07.08.2017 селище Путила №111

Про підготовку закладів освіти

району до нового 2017/2018

навчального року та до роботи в

осінньо-зимовий період

З метою належної підготовки закладів освіти району до нового 2017/2018 начального року та осінньо-зимового періоду

Н А К А З У Ю :

 

  1. Керівникам навчальних закладів району:

1.1. До 15.09.2017 року завершити ремонт шкільних котелень та підготовку теплових мереж до роботи в осінньо-зимовий період.

1.2. Покращити умови для дотримання особистої гігієни учнями та працівниками.

1.3. Посилити контроль за виконанням вимог нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності та охорони праці, забезпечити безпечні і нешкідливі умови праці та навчання.

1.4. Стовідсотково укомплектувати навчальні заклади первинними засобами пожежогасіння.

 

1.5. Забезпечити закупівлю якісного твердого палива на опалювальний сезон 2017/2018 років відповідно до кошторисних призначень.

 

2. Затвердити:

2.1. Склад комісії з проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2017/2018 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період  (додаток 1).

2.2. Форму акту перевірки готовності навчального закладу  (додаток 2).

2.3. Графік проведення огляду готовності закладів освіти району до нового 2017/2018 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період (додаток 3).

2.4. Пам’ятку перевірки стану готовності навчальних закладів до роботи в новому 2017/2018 навчальному році та в осінньо-зимовий період, що додається.

 

3. Методисту районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Косарю Р.Д. узагальнити матеріали перевірки готовності закладів освіти до нового навчального року та видати наказ до 15.09.2017 року.

 

4. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Горбан С.В.

 

 

Начальник відділу освіти,                                     Фрей Д.І.

молоді та спорту

 

Додаток 1

до наказу відділу освіти,

молоді та спорту

райдержадміністрації

07.08.2017 №111

СКЛАД  КОМІСІЇ

з проведення огляду готовності закладів освіти району до початку 2017/2018 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період

Ямницький Михайло

Іванович

Перший заступник голови районної державної адміністрації – голова комісії (за погодженням)

Фрей Дмитро

Іванович

Начальник відділу освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації – заступник голови комісії

Члени комісії:

Ткачук Юрій Миколайович

Начальник організаційного відділу районної ради

Шевчук Любов

Іллівна

Завідувач РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Ткач Ольга

Григорівна

Методист РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Косар Роман

Дмитрович

Методист РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Бевза Пилип Іванович

Фахівець державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Путильського районного управління ГУ ДПСС в Чернівецькій області

(за погодженням)

Ільчук Дар’я

Степанівна

Фельдшер-санітарний Путильського районного лабораторного відділення (за погодженням)

Михайлюк

Віталій Іванович

Головний інспектор Путильського РС  УДС НС України в Чернівецькій  області, підполковник служби цивільного захисту   (за погодженням)

 

 

Акт перевірки готовності

навчального закладу до 2017/18 навчального року

_______________________________________

Цей акт складений «__» серпня 20__р. комісією, затвердженою  наказом відділу освіти,  молоді та спорту райдержадміністрації від 07.08.2017 №111, такого складу:

 

№ з/п

Прізвище, ім’я та по батькові

посада

Відношення до комісії

1

Ямницький Михайло

Іванович

 

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Голова комісії

2.

Фрей Дмитро

Іванович

Начальник відділу освіти, молоді та спорту  райдержадміністрації

заступник голови комісії

3.

Ткачук Юрій Миколайович

Начальник організаційного відділу районної ради

Член комісії

4.

Шевчук

Любов  Іллівна

Завідувач РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Член комісії

5.

Ткач Ольга

Григорівна

Методист РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Член комісії

6.

Косар Роман

Дмитрович

Методист РМК відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

Член комісії

7.

Бевза Пилип Іванович

Фахівець з дотримання санітарного законодавства Управління держпродспоживслужби в Путильському районі

Член комісії

8.

Ільчук Дар’я

Степанівна

Фельдшер-санітарний Путильського районного лабораторного відділення (за погодженням)

Член комісії

9.

Михайлюк

Віталій Іванович

Головний інспектор Путильського РС  УДС НС України в Чернівецькій  області, майор служби цивільного захисту   (за погодженням)

Член комісії

 

У присутності _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

____________________________________________

Установлено:

1. Стан навчальних приміщень (0-5балів):

 

Оформлення

відповід­но до ви­мог По­ложення про на­вчальні кабінети

 

 

 

Рівень забез­печеності нав­чально-наочни­ми посібника­ми, обладнан­ням відповід­но до типово­го переліку

Рівень забезпе­ченості

меблями


Кіль­кість (із них плат­ні)

Відповідність

ремон­ту вимогам

сані­тарних норм

 


Класні кімнати, навчальні кабінети


 


%

+, — до ми­нуло­го року

%

+, - до ми­нуло­го року


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1—4-ті кл.

 

 

 

 

 

 

 

 


5—12-ті кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Української

 

 

 

 

 

 

 

 


мови і літера­тури

 

 

 

 

 

 

 

 


Іноземної мови

 

 

 

 

 

 

 


світової літератури

 

 

 

 

 

 

 


Історії, пра­вознавства

 

 

 

 

 

 

 


Географії

 

 

 

 

 

 

 


Фізики

 

 

 

 

 

 

 


Хімії

 

 

 

 

 

 

 


Біології

 

 

 

 

 

 

 


Математики

 

 

 

 

 

 

 


Інформатики

 

 

 

 

 

 

 


Музичного мистецтва

 

 

 

 

 

 

 


Образотворчого мистецтва

 

 

 

 

 

 

 


Основ захисту Вітчизни

 

 

 

 

 

 

 


Основ здоров’я

 

 

 

 

 

 

 


Етики

 

 

 

 

 

 

 


ібліотека

У т. ч. читальний зал

Книгосховище

Кімната для зберігання

підручників

 

Фонд

Примірників

=, - до ми­нулого року

 


 

 

 


 

•   Літератури;

•   підручників

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

















 

 

2. Стан навчальних майстерень (0-5 балів)

 

 

Кількість

(пло­ща)

Кількість

ро­бочих місць

Забезпеченість відповідно до

Типового переліку

Назва

 

 

 

 

 

%

+, - до ми­нулого року

 

Обробки дере­вини

 

 

 

 

Обробки металу

 

 

 

 

Комбінована

 

 

 

 

Обслуговуючих видів праці

 

 

 

 

Інші

 

 

 

 

 

3. Стан приміщень для занять спортом:

Назва

Кількість (площа)

Стан

(0-5 балів)

Забезпеченість обладнанням,спортивним інвентарем

%

Стан

+,- до минулого року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Стан додаткових приміщень (0-5балів):

Назва

Забезпеченість відповідно до норм у %

Санітарний стан

меблями

обладнанням

Актова зала

 

 

Медичний кабінет

 

 

Кабінет практичного психолога

 

 

Кабінет соціального педагога

 

 

Кабінет для роботи учнівських організацій

 

 

Кімната психологічного розвантаження

 

 

Учительська

 

 

Методичний кабінет

 

 

Кабінети заступників

 

 

Кабінет директора

 

 

Кімната для відпочинку першокласників

 

 

Шкільний музей (назва,керівник)

 

 





 

5. Стан підсобних приміщень (0-5 балів):

 

Назва

Стан

Примітка

Для зберігання автотранспорту

 

 

Складські

 

 

Санвузли

 

 

 

 

 

6. Зовнішній стан будівель (0-3 бали):

Стан фасаду

Стан фундаменту

Стан вікон

Стан даху

 

 

 

 

 

7. Якість проведення ремонту (0-3 бали):

 

Вид ремонту

Якість виконаних робіт

Сума виділених бюджетних коштів

Сума додатково залучених коштів

Хто проводив роботи

примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Забезпеченість технічними  засобами навчання (0-5 бали):

Назва ТЗН

Має бути за нормою

Фактично є (справні)

Придбано за минулий рік

Комп’ютер

 

 

 

Мережа інтернет

 

 

 

Сканер

 

 

 

Ксерокс

 

 

 

Телевізор

 

 

 

Магнітофон

 

 

 

Електрофон

 

 

 

Кінопроектор

 

 

 

Діапроектор

 

 

 

Епіпроектор

 

 

 

Відеокамера

 

 

 

Радіовузол

 

 

 

Мовна лабораторія

 

 

 

Мультимедійний клас

 

 

 

Мультимедійний проектор

 

 

 

Інтерактивна дошка

 

 

 

Програмне комп’ютерне забезпечення

 

 

 

Аудіовізуальні посібники

 

 

 

 

Забезпеченість умов для комплексного використання ТЗН__________.

9.Стан шкільної території (0-5 балів)_____, огорожі(0-3 балів)________.

Рівень озеленення території навчального закладу, стан квітників

(0-5 балів ) __________________________________________________ .

Стан підходів із твердим покриттям до приміщень _________________.

Стан майданчиків :

*географічного: забезпеченість _____ %; стан огорожі ____________ ;

*спортивного:споруди - _______________________________________ .

Їх технічний стан ___________________________________________ .

* для рухливих ігор та відпочинку школярів:

- 1-4-х класів_______________________________________________ ;

- 5-12-хкласів ______________________________________________ ;

* для сміттєзбірника ________________________________________ .

Наявність на території ємностей для збору відходів _______________ .

Наявність перед входами в навчальні приміщення скребочків, решіток для очищення взуття від бруду _____________________

_________________.

Санітарний стан території ____________________________________ .

10. Навчально-дослідна ділянка: площа ____;відповідність Положенню (0-5 балів).

11. Стан пришкільної території ________________________________ .

Наявність регулювальних знаків на під’їздах до навчального закладу, їх стан _____________(0-3бали).

12.Умови для організації харчування учнів   (0-5балів).

Приміщення:

Обідня зала

кухня

Мийні столового та кухонного посуду

Приміщення охолоджувальних камер для зберігання продуктів

Комори для сухих продуктів, овочів, напоїв, соків

площа

Кількість посадкових місць

Санітарний стан

площа

Санітарний стан

площа

Санітарний стан

площа

Санітарний стан

площа

Санітарний стан

 

 

 

 

 












 

Оснащеність:

Посудом

Столовими наборами

Меблями

Технологічним обладнанням

%до потреби

+,- до минулого року

%до потреби

+,- до минулого року

%до потреби

+,- до минулого року

%до потреби

+,- до минулого року









Відповідність обладнання санітарно-гігієнічним нормам ___________ .

Наявність проточної води:холодної_______ , гарячої _____________, каналізації __________.

Наявність укладених договорів з організації харчування школярів, з ким _________________________.

13. Дотримання норм і правил техніки безпеки (0-5балів).

Атестація відповідальних працівників з охорони праці _____________.

Наявність посадових інструкцій відповідальних за організацію роботи з охорони праці____________ .

Наявність затверджених інструкцій з охорони праці ______________ .

Проведення інструктажів з охорони праці ______________ .

Наявність правил техніки безпеки в навчальних кабінетах : фізики ______, хімії _________, біології ________, інформатики ________, майстернях _________, спортивній залі __________ .

Наявність актів-дозволів на експлуатацію: кабінету фізики ______, хімії _________, біології ________, інформатики ________, майстерень _________, спортивної зали __________,спортивного майданчика __________, ігрового майданчика для учнів 1-4 –х класів ____,5-12-х класів ________.

Наявність актів придатності до експлуатації спортивного обладнання: інвентаря  ________, нестандартного обладнання _________ .

Наявність актів обстеження робочих місць _____________________.

14. Виконання правил пожежної безпеки (0-5 балів).

Забезпеченість засобами пожежогасіння:

Крани

Шланги, рукави

Вогнегасники

Пожежні щити

Кількість

Стан

Кількість

Стан

Кількість

Стан

Кількість

Стан

За нормою

Фактично

За нормою

Фактична











Наявність на поверхах план-схем евакуації учнів та працівників на випадок виникнення пожежі _________________________ .

Стан шляхів евакуації, аварійних виходів ________________.

Стан горищ ______________ .

Дата, № акта обробки деревних конструкцій перекриттів пожежозахисним  розчином __________________________________ .

Стан виконання приписів інспекторів пожежного нагляду за минулий навчальний рік _______________________________ .

15. Стан вентиляції: природної ________; штучної ________ (0-3 бали).

16. Стан водопостачання (0-3 бали).

Тип _____________________________________________________ .

Проведення очистки джерела водопостачання та стан локальних водопроводів (№ наказу, № і дата акта про проведену роботу)_________.

Благоустрій джерела водопостачання, його огородження _________.

Проведення профілактичної дезінфекції систем водопостачання (№ і дата акта) __________. Результати проведеного аналізу води___________ .

Забезпеченість засобами для обеззаражування питної води (керамічні хлораторні патрони «Акватабс»)__________________________.

Наявність питних фонтанчиків, бачків на території закладу та в його приміщеннях ___________________________________________ .

17. Стан електрогосподарства (0-3 бали).

Перевірка опору ізоляції електромережі та заземлення (рік обстеження, № акта) ___________________________.

Стан електроарматури (розетки, вимикачі, рубильники,запобіжники тощо) ___________________________ .

Наявність попереджувальних написів біля розеток, вимикачів, електроустановок ______________________________________ .

18. Стан  освітлення (0-3 бали).

Тип штучного освітлення _________________________.

 

Відповідність освітлення приміщень діючим нормам:

Навчальні приміщення

Відповідність нормам освітлення

Відповідність вимогам освітлювальної арматури

природного

штучного

Класні кімнати, навчальні кабінети

Майстерні

Спортивна зала





19. Стан системи опалення (0-3 бали).

Котельня ___________.

Теплотраса ________.

Пічки __________.

Рівень їх готовності до опалювального сезону ________________.

Забезпеченість твердим паливом:

*дрова:норма _______ куб.м; фактично _______ куб.м;

*вугілля: норма_______ т,фактично ________т.

Стан системи газопостачання ________________________________ .

20. Організація підвезення учнів і педагогів у сільській місцевості (0-3 бали):

Проживає на відстані понад

3 км

Із них може підвозитись

Будуть підвозитись

Потреба в пришкільному інтернаті

учнів

педагогів

учнів

педагогів

учнів

педагогів

ким

Наявність укладеної угоди

Скільком учням

Наявність, стан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 











21. Організація навчально-виховного процесу(0-5 балів).

Планування роботи навчального закладу.

Наявність:

-         Плану роботи на новий навчальний рік ____________ ;

-         Робочого навчального плану _____________ ;

-         Раціональність планування використання годин варіативної складової типового навчального плану ______________________ ;

-         Пробільність навчання _______________________ ;

-         До профільне навчання ________________________ ;

Розподіл тижневого навантаження  _____________, призначення класних керівників ________________, вакансії _____________, задоволеність педагогів розподілом тижневого навантаження __________________ .

Комплектування класів:

- усього класів ________, із них 1 – 4-х ____,  5 – 9-х ____, 10 – 12-х _____;

- усього учнів - ________, із них 1 – 4-х ____,  5 – 9-х ____, 10 – 12-х _____;

Раціональність розподілу класів за шкільними приміщеннями ______.

Зарахування учнів у: 1-ші класи ______, 5-ті класи _____, 10-ті класи _____, профільні класи, групи ___________, інші класи _________________.

Стан охоплення навчанням дітей і підлітків, закріпленого за закладом мікрорайону ________________ .Продовження навчання випускниками 9-х класів _____________. Працевлаштування випускників 11 (12)-х класів ______.

Наявність доповіді на засіданні педагогічної ради «Про підсумки роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та основні завдання на новий» _______________________________________ .

Відповідність режиму роботи навчального закладу санітарно-гігієнічним нормам _______________________________________ .

Зауваження:

з/п

Зміст

Термін виконання

1

 

 

2

 

 

3

 

 

 

Висновки комісії про стан готовності навчального закладу до нового навчального року ______________________________________________ .

Акт підписали:

Голова комісії                               _______ М. Ямницький

Заступник голови                         _______ Д. Фрей

Члени комісії:

_______ В.Різак

_______ Л. Шевчук

_______ О. Ткач

_______ Р. Косар

_______ П. Бевза

_______ Д. Ільчук

_______ В. Михайлюк

 

 

Представники навчального закладу:

______________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Додаток 3

до наказу відділу освіти,

молоді та спорту

райдержадміністрації

07.08.2017 №111

ПЛАН-ГРАФІК

проведення огляду готовності закладів освіти району до нового

2017/2018 навчального року та роботи в осінньо-зимовий період

 

15 серпня 2017 року

Самаківська ЗОШ І-ІІІ ступенів (9.20-10.00),  Яблуницька ЗОШ І-ІІ ступеня, Яблуницький ДНЗ  (10.30-11.30), Конятинська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Конятинський ДНЗ (12.00-13.00), Довгопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Довгопільський ДНЗ, Стебнівський ДНЗ (13.30-15.00), Розтоківський ДНЗ, Розтоківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Підзахаричівський НВК «Перлина Гуцульщини» (15.50-17.00).

 

16 серпня 2017 року

Шепітська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шепітський ДНЗ (9.00-10.40), Селятинська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Селятинська школа-інтернат, Руськівський НВК І ст., Селятинський ДНЗ (11.00-13.30), Плосківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Плосківський ДНЗ (14.00-15.00), Фошківський НВК І ст., Сергіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Сергіївський ДНЗ, Ріпенська ЗОШ І ст. (15.30-17.00).

 

17 серпня 2017 року

Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дихтинецький ДНЗ (09.00-10.00) Замогильна ЗОШ І-ІІ ступенів (10.20-11.00), Киселицька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Киселицький ДНЗ (11.20-12.20), Путильська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Путильська гімназія, Путильський ДНЗ, (12.30 -14.00), Путильський РЦДЮТ (14.00 – 14.30),  Рижівська ЗОШ І ст. (15.00 – 15.30).

 

 

Додаток 4

до наказу відділу освіти,

молоді та спорту

райдержадміністрації

07.08.2017  №111

Пам’ятка

перевірки проведення огляду готовності установ освіти до початку 2017/2018 навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період

  1. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонтів.
  2. Стан території (наявність бетонованих майданчиків для сміттєзбиральників, квітників, огорожі, підсобних споруд, спортивних майданчиків, флагштока для прапора).
  3. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та навесні) актів обстежень будівель.
  4. Наявність документів з інвентаризації нерухомого майна, що перебуває на балансі навчальних закладів, із занесенням до Єдиного реєстру об’єктів державної власності, державні акти на право постійного користування відведеними земельними ділянками.
  5. Підготовка матеріально-технічної бази навчальних закладів до роботи в новому 2017/2018 навчальному році.
  6. Підготовка теплового господарства до нового опалювального сезону відповідно до вимог Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду,  затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України та Міністерства житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи; відсоток встановлених від потреби енергозберігаючих ламп, вікон, дверей.).
  7. Організація роботи з охорони праці (наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці, призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності та охорону праці в кабінетах, правильність оформлення протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, ведення журналів реєстрації інструктажів з охорони праці).
  8. Відповідність вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності кабінетів фізики, інформатики, біології, хімії, Захисту Вітчизни та інших кабінетів. Стан готовності до навчального процесу майстерень для проведення занять з технічних та  обслуговуючих видів праці.
  9. Відповідність вимогам  охорони праці та безпеки життєдіяльності спортивної зали. Наявність актів випробування спортивних снарядів на міцність кріплення та надійність експлуатації.

10.  Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи в електрика і співробітників, які працюють з електроустановками.

11.  Виконання вимог «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від  30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання.

12.  Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників.

13.  Наявність їдальні, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, санітарний стан, умови для миття рук.

14.  Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість учнів та педагогічних працівників на 1 ПК).

Attachments:
Download this file (Dodatky.docx)Dodatky.docx[ ]65 Kb
Останнє оновлення на Понеділок, 14 серпня 2017, 14:46
 

Погода

Історико-краєзнавчий портрет Буковини

Новий сайт

Геліантус

Учитель року -2018

Педагогічна преса

Освітній портал «Педагогічна преса»
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • Стартував конкурс до наукової ради Національного фонду досліджень
     Почався перший етап запуску роботи Національного фонду досліджень (НФД) – відбір кандидатів до Наукового комітету Фонду. Відповідний конкурс оголосив Науковий комітет Нацради з питань розвитку науки і технологій. Саме він є Наглядовою радою НФД та повинен на конкурсних засадах обрати Науковий комітет Фонду.   Висувати кандидатів на конкурс можуть: Національна академія наук України, національні галузеві […]
  • Бадмінтоністки ХПІ здобули перше українське «золото» Європейських студентських ігор
    Жіноча пара з бадмінтону Марина Ільїнська та Владислава Лісна, студентки факультету соціально-гуманітарних технологій (СГТ) НТУ «ХПІ», вибороли для України перше «золото» IV Європейських студентських ігор, які зараз тривають у Коїмбрі (Португалія). У фіналі спортсменки переграли німецький дует (Університет Дуйсбург-Ессен) з рахунком 2:1 (21:10, 15:21, 21:7). Крім того, в одиночній категорії бадмінтоністи Політеху стали бронзовими призерами […]
  • У ЗНУ безкоштовно проведуть Літню школу блогерів та журналістів
    На базі Запорізького національного університету проведуть Літню школу блогерів та громадських журналістів. Долучитися до занять можуть претенденти з різних областей України віком від 18 до 24 років. Старт навчального курсу планується вже 21 липня, а фінал – 29 липня. Важливо, що участь у Літній школі є безкоштовною, зокрема, учасників забезпечують житлом та харчуванням. Під час […]
  • Методичне забезпечення у закладах вищої освіти: рекомендації МОН
    Міністерством освіти і науки України розроблено Рекомендації з навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін у закладах вищої освіти та Рекомендації до структури та змісту робочої програми навчальної дисципліни. Відповідні рекомендації можуть використовуватись закладами освіти у практичній роботі. У відомстві зазначають, що заклади вищої освіти мають право самостійно вирішувати питання складу та змісту навчально-методичного забезпечення освітнього процесу з […]
  • Вступна кампанія для жителів Криму та Донбасу триватиме до 28 вересня
    В Україні триває вступна кампанія для жителів тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу. Вступники з цих територій можуть вступити на бюджет або контракт без ЗНО, українського паспорта і атестата. Про це зазначила в.о. директора департаменту вищої освіти МОН Світлана Кретович під час прес-конференції  щодо перебігу вступної кампанії, яку провели у Сєвєродонецьку Луганської області. Очільниця департаменту також […]
  • Вступникам потрібно обов’язково переглядати статус заяв, – Оксана Бєлік
    Вступникам, які подали заяви до вишів через електронні кабінети, потрібно обов’язково відслідковувати статус таких заяв. На цьому наголосила директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік під час прес-конференції, що відбулася сьогодні, 19 липня 2018 року, в приміщенні МОН України. «Кожна подана електронна заява має певний статус – він змінюється після її обробки приймальними комісіями. Вступникам треба обов’язково переглядати […]

Календар